Opona se zvedne pozítří

Praha – 8. května
Pražské návrhy na startovní čísla šestnáct až osmnáct pro českou velkou cenu již odešly k promotérovi i na FIM. Nicméně až od úterní tiskové konference zůstanou pod rouškou tajemství. A než se pouštět do tvorby hypotéz na základě vyjádření jednotlivých závodníků či studia polského a světového kalendáře, bude lepší podívat se trošku na logistickou stránku věci.

 

Historické motocykly ve fan zóně | foto Pavel Fišer

Pavel Ondrašík se totiž minulý měsíce nechal slyšet, že má obavy z většího počtu nákladních vozů, než vozily propriety za časů bývalého promotéra. „Sedm nebo devět kamiónů není problém,“ uvažuje. „Vyložej‘ se a odjedou. Problém jsou ty věci, co přivezou.“

Velkoplošné obrazovky prohlubují divácký zážitek | foto Pavel Fišer

Nové koncepci světa velkých cen musel ustoupit již legendární kopeček v depu, který byl součástí pražské Markéty po desetiletí. „Doufám, že se k nám všechno vejde,“ říká sportovní šéf klubu. „V depu je spousta místa, Goričan taky není velikej. Je podobný našemu a zvládli to.“