Konec roku je příležitostí k bilancování, ale také k přání všeho nej, nej a nej do dalšího letopočtu. A přípitek je v tomto období mnohem častější než jindy. Není jistě bez zajímavosti, že by v tomto ohledu mohla plochá dráha čerpat jen ze svých zdrojů.
Zlatý přítisk zdobil dárková balení piva Chodovar pro významné závody v Mariánských Lázních v sedmdesátých letech. V současnosti najdeme podobnou reklamu spíše na lahvích vína. Touto cestou se v šestnáctém roce vydali v Liberci při evropském šampionátu, ale láhvemi s vlastní vinětou se svým partnerům revanšoval také Josef Franc.
Pražský matador svého času zdobil i plechovku s energetickým drinkem, kdežto světoznámá Coca Cola vyrobila edici pro první ročník světového poháru družstev v Gdaňsku a Wroclawi v červenci 2001.
Své vlastní víno vyrábí Martin Gavenda. Plochodrážník, který se ještě nerozhodl, zda jeho kariéra bude pokračovat, se ale zatím výsledky svého úsilí veřejnosti ještě nepochlubil. Zato jiní Moravané spojení se sportem levých zatáček se spíše prezentují domácí kořaličkou.
Ostatně i divišovská Jawa svého času VIP hosty pardubické Zlaté přilby uctila slivovicí. A kdo by si dělal starosti, kam si alkoholický či nealkoholický nápoj nalít, s povděkem vezme zavděk hrníčkem s potiskem některého plochodrážníka.
Na Vaše zdraví, dámy a pánové!