Česká plochodrážní ročenka 2017 nabízí reklamní možnosti i před svým dokončením

Česká Třebová – 13. března
Již od svých prvopočátků se magazín speedwayA-Z svou náplní rozhodně nezařadil mezi mainstream současné české motoristické žurnalistiky, s jejím samozřejmě až na čestné výjimky prachbídnou koncepcí a tuctovým povrchním obsahem. Naše články se z tohoto trendu vymykají širokým záběrem na české a slovenské plochodrážníky přítomnosti, minulosti a budoucnosti a také hloubkou lidského příběhu. Přesně taková je i série publikací Česká plochodrážní ročenka, součástí jejíhož třináctého vydání se můžete stát také vy.

 

Titulní strana série publikací Česká plochodrážní ročenka tradičně nabízejí skvělou prezentaci nejen úřadujícího mistra republiky, ale také reklamních partnerů vydavateství Antonín Škach - Angličtina v České Třebové
Titulní strana série publikací Česká plochodrážní ročenka tradičně nabízejí skvělou prezentaci nejen úřadujícího mistra republiky, ale také reklamních partnerů vydavateství Antonín Škach – Angličtina v České Třebové

Knížečka rozhodně není artiklem, který by si zakoupil každý nahodilý návštěvník plochodrážních závodů. Svým vyčerpávajícím obsahem se ovšem stává sběratelským artiklem fajnšmekrů levých zatáček. Najdou zde nejen všechny výsledky od mistrovských podniků až po ukázkové jízdy kolibříků, poutavé čtení a úžasné fotografie. Vedle členů naší redakce se svými snímky bude prezentovat opět talentovaný Martin Mesiarik ze Žarnovice. A můžeme se těšit na práce Karla Hermana, maestra,  který uchvacoval už v dobách černobílé fotografie, kdyby se mu počítač nevešel do paneláku.

Právě taková kombinace činí z publikace Česká plochodrážní ročenka bestseller, který zmizí z prodejních pultů během dvou měsíců. V knihovničce opravdových fanoušků ploché dráhy je předchozích dvanáct ročníků nepřehlédnutelných. Čas od času dorazí na e-mail našeho vydavatelství prosba o zaslání dříve vydaných titulů, ale na takové prosby nám nezbývá než s politováním zakroutit hlavou, protože žádané výtisky už nemáme k dispozici.

Svítivě žlutou barvu nevybral knížečce Česká plochodrážní ročenka nikdo menší než Václav Milík
Svítivě žlutou barvu nevybral knížečce Česká plochodrážní ročenka nikdo menší než Václav Milík

Letošní Česká plochodrážní ročenka 2017 prozáří české plochodrážní jaro svítivě žlutou barvou, kterou si vybral sám Václav Milík. Titulní strana je totiž vyhrazena výhradně úřadujícímu mistru republiky, jehož místo není k mání za žádné peníze.

Nicméně čtyřnásobného českého šampióna může doprovodit také vaše logo. Jeho umístění na čestné místo je totiž bonus, který dáváme ke každému inzerátu v barevné části ve společnosti krásných snímků. V současné době jsou práce na publikaci Česká plochodrážní ročenka 2017 již ve stadiu závěrečného spurtu. Ovšem pokud vás možnost inzerce nabízí, rozhodně bude vašemu přání ještě zhruba týden vyjít vstříc.

Stačí jen napsat e-mail na vydavatelstvi@speedwayA-Z.cz anebo ještě lépe namačkat číslovky 604 534 551 na klávesnici vašeho mobilu.

 


Partnery knížečky Česká plochodrážní ročenka se již staly takové značky jako Auto-Motoškola Zubr, Bellis květiny, JRM Speedway Factory, FUCHS Oil Silkolene, MPM Stany, Shupa a Stavby Němec Knovíz. Jsou zde uvedeny v abecedním pořadí, ale všem jim patří nás srdečný dík při za jejich štědrou podporu plnění snů o nezávislé odborné plochodrážní žurnalistice.


Foto: Mirek Horáček

Češi v akci 214

Primát první české dráhy, kde se letos začalo trénovat, patří Slanému. Na Markétě měly zabouřit plochodrážní motory poprvé v úterý, avšak deštivé počasí odložilo trénování na čtvrtek. Matěj Kůs byl tou dobou již v Itálii. Po své úterní tiskové konferenci Na Poříčí totiž naložil svou dodávku a ve středu vyrazil do Loniga. Ve společnosti Briana Kargera tři dny testoval motocykly a včera se stal prvním českým závodníkem, který v letošním roce vystoupil na nejvyšší stupínek pódia klasického závodu.

Patrick Hougaard, Matěj Kůs a Tobias Thomsen stojí na stupních vítězů
Patrick Hougaard, Matěj Kůs a Tobias Thomsen stojí na stupních vítězů

 

Matěj Kůs se svým mechanikem Milanem Mihulem
Matěj Kůs se svým mechanikem Milanem Mihulem

„Byly to těžce přepracované čtyři dny,“ svěřil se pražský závodník. „Od čtvrtka jsme jezdili každý den šest hodin, jsem docela second hand, ale vyplatilo se zainvestovat a vydat se na jih.“

Jediným soupeřem, který Matěje Kůse ve včerejším závodě porazil, byl Nicolas Covatti v jedenácté jízdě. Pražan (3 3 2 3 3) posléze projel cílem finálové rozjížďky jako první před Patrickem Hougaardem (14) a Tobiasem Thomsenem (11), zatímco Nicolas Covatti (13) byl diskvalifikován.

Po úterní tiskovce se Matěj Kůs vydal na jih
Po úterní tiskovce se Matěj Kůs vydal na jih

Foto: Matěj Kůs Racing a Antonín Škach

Po práci se chlap musí pořádně najíst
Po práci se chlap musí pořádně najíst